1. Właściciel

Właścicielem sklepu internetowego jest firma:
GRUNWALD EWA FIRMA USŁUGOWA GRUNWALD
19-300 Ełk
ul. Wielkanocna 4A/45
wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki.
Numer NIP: 8481248923, Regon: 790335770

2. Kontakt

Kontakt ze sprzedawcą odbywa się telefonicznie (połączenia i SMS) na numer 663 434 222 oraz przez messengera https://www.facebook.com/SimMasterss/

3. Płatności

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: Płatności BLIK, karta płatnicza oraz przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności PayNow, obsługiwany przez firmę mBank.

4. Dostawa:

  • Paczkomat InPost (12,99 zł)
  • DPD – (19,99 zł)
  • Odbiór osobisty po wpłacie na konto. Po zakupie należy umówić sie na odbiór zamówienia poprzez wiadomość na facebooku lub kontakt telefoniczny 663 434 222 (Gdańsk, Czereśniowa 34D/28)

5. Zwroty:

  • Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
  • Adres do zwrotu:
    Daniel Grunwald SimMasters
    80-126 Gdańsk
    ul. Czereśniowa 34D/28
    danielgrunwald111@gmail.com            
    663434222
    Paczkomat: GDA13H
  • Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi koszt nabytego produktu na konto podane w oświadczeniu. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania i dostarczenia.

6. Pomyłka:

  • Jeżeli został dostarczony inny produkt niż był zamawiany, prosimy o kontakt na numer 663 434 222, a także o odesłanie go pocztą lub Paczkomatem InPost na swój koszt (zostanie on zwrócony) na adres:

    Daniel Grunwald
    80-126 Gdańsk
    ul. Czereśniowa 34D/28
    danielgrunwald111@gmail.com            
    663434222
    Paczkomat: GDA13H

  • Jeżeli w paczce brakuje jakiegoś elementu, prosimy o kontakt na numer 663 434 222 lub wiadomość na messengerze: https://www.facebook.com/SimMasterss/, element zostanie dosłany w ciągu 1-2 dni roboczych.

7. Reklamacja:

  1. SimMasters jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  2. Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć reklamacje, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości, bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy.
  3. W przypadku, kiedy reklamacja wiąże się z naprawą lub wymianą towaru, Klient powinien wysłać towar na adres: Daniel Grunwald, 80-126 Gdańsk, ul. Czereśniowa 34D/28, podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz opis zaistniałego problemu. Reklamacje będą rozpatrzone do 7 dni roboczych.
  4. Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta

8. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. SimMasters podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać przez telefon: 663 434 222 lub przez messenger facebook.com/danielgrunwald111
  3. SimMasters zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 7 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

9. Polityka Prywatności:

  • Administratorem danych osobowych jest:
    GRUNWALD EWA FIRMA USŁUGOWA GRUNWALD z główną siedzibą w Ełku (19-300) przy ul. Wielkanocnej 4A/45.
  • Zakres przetwarzanych danych
    Administrator, za pośrednictwem Serwisu oraz innych form komunikacji zbiera i przetwarza poniżej wyszczególnione dane osobowe Użytkowników przekazywane podczas procesów rejestracji w Serwisie: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu.
  • Cel i czas przetwarzania danych
    Cel: Przetwarzanie Państwa danych osobowych pozwala nam na świadczenie usług m.in. utrzymanie
    Państwa konta, realizowania zamówień, kontakt związany z wykonaniem umowy.

    Czas: Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz na czas zgodny z
    obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem przedawnienia roszczeń oraz zobowiązań podatkowych. Dane osobowe na przetwarzanie, których wyrazili Państwo zgodę będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Państwa zgody.
  • Użytkownik w każdej chwili ma prawo wglądu i zmiany swoich danych osobowych, a także żądania od Administratora niezwłocznego ich usunięcia („prawo do zapomnienia”).
  • Żądania z zakresu przetwarzania danych osobowych mogą Państwo zgłaszać mailowo na adres administratora danych
  • Twoje dane osobowe mogą być przekazywane operatorowi płatności oraz firmie kurierskiej.
  • Administrator zobowiązuje się do dołożenia starań w celu zachowania należytego zabezpieczenia danych osobowych Klienta.
  • “Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.”

10. Polityka Cookies:

  1. Administrator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe,
    przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies
    mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora.
  2. Administrator przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie
    uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach:
  3. Tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze stron
    internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  4. Zapewnienia prawidłowego działania Sklepu.
  5. Istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej przez Użytkownika, która
    uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Jednak, w takiej sytuacji,
    korzystanie ze strony internetowej przez Użytkownika może być utrudnione.
  6. Pliki cookies mogą być przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu poprzez odpowiednie funkcje
    przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi
    dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.
  7. Pod tymi linkami zamieszczone są informacje o sposobach usunięcia cookies w
    najpopularniejszych przeglądarkach internetowych:
    • Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek,
    • Opera: http://help.opera.com/Linux/9.60/pl/cookies.html,
    • Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/278835/pl,
    • Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
    • Safari: http://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL